varberg i mitt <3

ja för det är där jag befinner mig just nu och har varit här sen i onsdags. innan det va jag i stockholm i en hel vecka, njöt av att vara med vännerna där. så skönt att hämta energi från folk man kännt sen man va mindre!

idag är det valborg och jag kunde inte bry mig mindre, suttit i solen hela dagen och bara njutit. valborg är överskattat, visst det är kul att ha champanje frukost, dricka och umgås.. men nja jag klarar mig i år. jag umgås med familjen istället och bara slappar, det funkar för mig i år.

kolla på hockey och dricka vin är nog lite mer min grej ikväll!




går man 5 min så kommer man till den här utsikten och går man en bit till ser man havet.
vi bor som i en liten vik, halvön kallas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0