I may be bad

efter mycket om och men har jag nu lyckats att fixa lia, vilket även betyder att trycket från mitt bröst och krampen i min mage börjar försvinna. SKÖNT!

igår kom systeryster och babben ner hit så idag tog vi en road trip till kungsmässan och sen in till varberg. inte suttit still en sekund idag, precis som det ska vara.

i morgon blir det möte med min handledare för att se hur jag ska ha min lia. så nu är det slut på "ledigheten", back on track!


nej nu ska jag njuta av att solen faktiskt tittar fram.. vilket den inte gjort sen i typ lördags (?) det har både regnat, haglat och varit jätte kallt ute. me don´t like..


men det måste bli du & jag

efter en dags shopping med mormor och mamma (tre generationer) så har jag nu snyggat till mig och är redo för middag på john´s place för att fira min bonus pappa. sen blir det nog hem och bara ta det lugnt eller ja förmodligen sova.


btw jag saknar folket i stockholm, kan jag typ får flytta ner hela gänget till varberg?!
tur att systeryster och monis kommer på onsdag, då får man lite mer sällskap.



RSS 2.0