som en berg- och dalbana

ett liv fullt av kaos och sömnlösa nätter. ganska mycket mitt liv just nu. men för att se det från en ljusa sidan så åker jag till stockholm den 20 april för att ha en grymt bra helg med mina nära och kära. fira att jag fyller 20 den 27 april och bara njuta av att ha dom i mitt liv. för att sen åka till mammsen nere i varberg och träffa dom plus mormor. åh mormor henne har jag inte träffat sen typ.. min student (den 4 juni 2010)? usch vilket dåligt barnbarn jag är. jag längtar verkligen efter att få träffa alla igen!!
men innan dess ska jag ge allt och lite till i skolan, jag ska fan fixa det här. jag ska klara av redovisningen i morgon och jag ska fan ha den där LIA.n. ja för det här fixar jag, lätt som en plätt!







Destiny decides who you meet in your life but it is your heart that decides who gets to stay in your life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0